nog 14 dagen - Reisverslag uit Olliergues, Frankrijk van mart muskens - WaarBenJij.nu nog 14 dagen - Reisverslag uit Olliergues, Frankrijk van mart muskens - WaarBenJij.nu

nog 14 dagen

Door: mart

Blijf op de hoogte en volg mart

20 Juni 2016 | Frankrijk, Olliergues

Ten opzichte van de laatste keer is het weer er op voor uit aan het gaan dus ik heb mijn korte broeken niet voor niets mee genomen.
In middels controleer ik bijna ieder dag het zwembad water op de ph waarde en de waarde van het chloor. het is best interessant om te weten waar een zwembad aan moet voldoen voor dat er in gezwommen mag worden en welke veiligheidsregels er bij een openbaar zwembad komen kijken.
naast de het zwembad zijn we op de camping ook bezig geweest met het opzetten van de tendi tenten. Dit zijn grote tenten met daar in een stapelbed, een tweepersoonsbed en een keuken met gasfornuis. Op de camping hebben ze 4 van deze tenten staan we hebben er een week voor nodig gehad om de tenten overeind te zetten.
in tussen heb ik nog 2 wedstrijden gereden en heb een 14de en een 39ste plaats behaald.
de laatst 2 weken moet er voor al nog veel worden gesnoeid worden. En aangezien de hele camping vol staat met bomen en hagen is er nog zat te doen.
voor de rest heb ik nog maar een ding te zeggen.
Houdoe

• 21 Juni 2016 - 17:03

Bart:

Bonjour!

Mooi dat het weer er op vooruit gaat Mart! Dat klinkt nog als een paar weken tuinieren.
    Geniet nog van het Franse leven!

Groet,

Bart