bezoek - Reisverslag uit Olliergues, Frankrijk van mart muskens - WaarBenJij.nu bezoek - Reisverslag uit Olliergues, Frankrijk van mart muskens - WaarBenJij.nu

bezoek

Door: mart

Blijf op de hoogte en volg mart

06 Juni 2016 | Frankrijk, Olliergues

Ik heb ben inmiddels over de helft van mijn stage, maar het weer wat ik hier in Frankrijk heb gehad valt tegen. In tegen stelling tot het weer in Nederland is het wee niet veel bijzonders. En daar komt nog bij dat ik vorige nog net niet van de berg af ben gespoeld door de harde regen val.
Anderhalve week geleden zijn mijn ouders langs geweest om te kijken hoe het met mij ging. Het was leuk en ook gezellig om ons pa en ma weer te zien en ook wel handig, want toen ik met mijn vader ben gaan fietsen heeft ons moeder mijn stacaravan een beetje opgeruimd. Nog bedankt mam. daarnaast ben ik ook een weekend naar kennissen geweest die in Frankrijk wonen.
Het zwembad in inmiddels klaar voor gebruik maar door het tegen vallende weer zijn er weinig mensen op de camping geweest en het weer was er ook niet na om te gaan zwemmen.
Ik heb in de tussen tijd nog 1 wedstrijd gereden ben 2de geworden dus er zit een stijgende lijn in.
Voor de rest heb ik voor nu niet zo veel meer te melden.

houdoe

• 15 Juni 2016 - 12:22

Kimberley:

Hoi Mart,

Leuk om te lezen. Jammer dat het weer nog tegenvalt. Dat is hier ook het geval.
    Succes nog even!

Groeten,