bezoek - Reisverslag uit Olliergues, Frankrijk van mart muskens - WaarBenJij.nu bezoek - Reisverslag uit Olliergues, Frankrijk van mart muskens - WaarBenJij.nu

bezoek

Door: mart

Blijf op de hoogte en volg mart

06 Juni 2016 | Frankrijk, Olliergues

Ik heb ben inmiddels over de helft van mijn stage, maar het weer wat ik hier in Frankrijk heb gehad valt tegen. In tegen stelling tot het weer in Nederland is het wee niet veel bijzonders. En daar komt nog bij dat ik vorige nog net niet van de berg af ben gespoeld door de harde regen val.
Anderhalve week geleden zijn mijn ouders langs geweest om te kijken hoe het met mij ging. Het was leuk en ook gezellig om ons pa en ma weer te zien en ook wel handig, want toen ik met mijn vader ben gaan fietsen heeft ons moeder mijn stacaravan een beetje opgeruimd. Nog bedankt mam. daarnaast ben ik ook een weekend naar kennissen geweest die in Frankrijk wonen.
Het zwembad in inmiddels klaar voor gebruik maar door het tegen vallende weer zijn er weinig mensen op de camping geweest en het weer was er ook niet na om te gaan zwemmen.
Ik heb in de tussen tijd nog 1 wedstrijd gereden ben 2de geworden dus er zit een stijgende lijn in.
Voor de rest heb ik voor nu niet zo veel meer te melden.

houdoe

  • 15 Juni 2016 - 12:22

    Kimberley:

    Hoi Mart,

    Leuk om te lezen. Jammer dat het weer nog tegenvalt. Dat is hier ook het geval.
    Succes nog even!

    Groeten,
    Kimberley

Tags: bezoek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Olliergues

10 weken stage

alround medewerker op camping les chelles in Frankrijk.

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2016

thuis

20 Juni 2016

nog 14 dagen

06 Juni 2016

bezoek

23 Mei 2016

al 4 weken van huis

06 Mei 2016

eerste 2 weken
mart

Actief sinds 22 April 2016
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 2380

Voorgaande reizen:

22 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

25 April 2016 - 03 Juli 2016

10 weken stage

Landen bezocht: